loading...
دنیای پست
اقا بزرگ بازدید : 103 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

 

 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی

درماندگی یعنی
تو اینجایی
من هم همین جایم
ولی دورم…
تو اختیارِ زندگی داری
من زندگی را
سخت
مجبورم ♥ــ♥ــ♥

 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی
 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی

به جز اون به هیچی عادت نکردم

با هزار بهانه رفته ای…

ومن…

به یک بهانه که به آمدن توست

دلخوشم

 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی
 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی

آنگاه که تورا از دست دادم
هردومان بازنده شدیم
من ، چونکه تو را بیش از همه دوست میداشتم
وتو
چون من آن بودم که تورا بیش از همه دوست میداشت
اما تو بازنده تر از منی
چون من دیگری را دوست توانم داشت
آنگونه که تورا دوست میداشتم
اما هرگز یافت نخواهد شد
کسی که تورا چون من دوست بدارد

 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی
 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی

نمی توانم نامت را در دهانم
و تو را
در درونم
پنهان کنم…
گل با بوی خود چه می کند ؟
گندمزار با خوشه اش ؟
طاووس با دمش ؟
چراغ با روغنش ؟
با تو سر به کجا بگذارم ؟
کجا پنهانت کنم؟
وقتی مردم،تو را در حرکات دستهایم،
موسیقی صدایم
و توازن گام هایم
می بینند…

 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی
 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی

برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود.
برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی.
برایت شوق آرزو می‏کنم. آرامش آرزو می‏کنم.
برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده‏ ی کودکان.
برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری
در رکود، بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار.
بخصوص برایت آرزو می‏کنم که خودت باشی.

 

عکس عاشقانه 94 , عکس نوشته عاشقانه 94

 

ساکتم…..
چون:یک بغض سنگی……
تمام تارهای گلویم را…….
به راحتی قطع کرده!……
حالا فقط منم و…..
حنجره ای که …….
فریادش سکوت است…..

 

عکس نوشته عاشقانه 94 , تکست گرافی عاشقانه 94, عکس عاشقانه غمگین 94

 

عکس نوشته عاشقانه 94 , تکست گرافی عاشقانه 94, عکس عاشقانه غمگین 94

 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی
 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی

زندگی
افتضاح قشنگی ست
هر چه بیشتر در آن غرق میشوی
بیشتر نمیمیری…!

 

عکس نوشته عاشقانه 94 , تکست گرافی عاشقانه 94, عکس عاشقانه غمگین 94

 

دست های تو

یه روزایی به من آرامش میداد

الان شده فیلتر سیگارام آرامشم

از تو کبریتی خواستم که شب را
روشن کنم
تا پله‌ها و تو را گم نکنم
کبریت را که افروختم ، آغاز پیری بود
گفتم دستان‌ات را به من بسپار
که زمان کهنه شود
و بایستد
دستان‌ات را به من سپردی
زمان کهنه شد و مُرد

 

عکس عاشقانه 94 , عکس نوشته عاشقانه 94

 

عکس نوشته عاشقانه 94 , تکست گرافی عاشقانه 94, عکس عاشقانه غمگین 94
 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی

نمونده از جوونیام نشوونی …

پیر شدم پیر توای جوونی …

 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی
 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی

رفیق ماندگار باش نه یادگار …

عکس های جدید فاز سنگین و عاشقانه

 

عکس عاشقانه 94 , عکس نوشته عاشقانه 94
 

عکس نوشته های عاشقانه بغض سنگی

شاید اونجوری که میخواست نبودم

 

عکس عاشقانه 94 , عکس نوشته عاشقانه 94

 

تکست گرافی های تیکه دار و غمگین

 

عکس نوشته عاشقانه 94 , تکست گرافی عاشقانه 94, عکس عاشقانه غمگین 94

 

من و رفیقم خودمون یه خانواده ایم

تکست گرافی جدید عاشقانه

 

عکس نوشته عاشقانه 94 , تکست گرافی عاشقانه 94, عکس عاشقانه غمگین 94

 

بیچاره دلم خیلی تنهاست

تکست گرافی جدید عاشقانه

 

عکس نوشته عاشقانه 94 , تکست گرافی عاشقانه 94, عکس عاشقانه غمگین 94

 

عکس های عاشقانه غمگین

 

عکس عاشقانه 94 , عکس نوشته عاشقانه 94 , تکست گرافی غمگین

 

آرزو میکنم آرزوی کسی باشی که براش آرزمو گذاشتی زیر پایت

عکس های عاشقانه

 

عکس عاشقانه 94 , عکس نوشته عاشقانه 94 , تکست گرافی غمگین

 

عکس غمگین عاشقانه

 

عکس عاشقانه 94 , عکس نوشته عاشقانه 94 , تکست گرافی غمگین

 

از دید من عشق مسخرست

عکس عاشقانه

 

عکس عاشقانه 94 , عکس نوشته عاشقانه 94 , تکست گرافی غمگین

 

عکس عاشقانه

 

عکس عاشقانه 94 , عکس نوشته عاشقانه 94 , تکست گرافی غمگین

 

عکس غمگین عاشقانه

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
گروه مدیریت رسانه دنیای پست با هدف نشر محتوی مفید و مورد نیاز جامعه ایرانی وارد عرصه وب گردیده است... امیدواریم مارو در این راه یاری کنید.
اطلاعات کاربری