loading...
دنیای پست
اقا بزرگ بازدید : 75 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

 

عکس نوشته های عاشقانه تنهای عالم


عکس نوشته های عاشقانه تنهای عالم

عکس های عاشقانه

من از عالم تو را تنها گزینم
روا داری که من غمگین نشینم

❤️

شعر های کوتاه عاشقانه

بهمراه عکس های مرتبط در ادامه این مطلب مشاهده کنید .

.

.

تو اگر می دانستی
که چه زخمی دارد
که چه دردی دارد
خنجر از دست عزیزان خوردن
از من خسته نمی پرسیدی
آه ای مرد چرا تنهایی؟


〰❤️➖➖➖➖➖➖➖➖➖❤️〰

شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر کوتاه عاشقانه , شعر عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , شعر عاشقانه کوتاه

عکس نوشته های عاشقانه تنهای عالم

خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست
طاقت بار فراق این همه ایامم نیست


〰❤️➖➖➖➖➖➖➖➖➖❤️〰

شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر کوتاه عاشقانه , شعر عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , شعر عاشقانه کوتاه

عکس نوشته های عاشقانه تنهای عالم

شب به تنهایی خودش،
مأمور بر آزارِ ماست…

وای از آن ساعت
که با”غَم”هم تبانی میکند


〰❤️➖➖➖➖➖➖➖➖➖❤️〰

عکس های عاشقانه


شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر کوتاه عاشقانه , شعر عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , شعر عاشقانه کوتاه

عکس نوشته های عاشقانه تنهای عالم

صد دانه‌ ی این تسبیح، یک جمله به من میگفت:
یک بار تو عاشق شو، یکدانه شدن با من …


〰❤️➖➖➖➖➖➖➖➖➖❤️〰

شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر کوتاه عاشقانه , شعر عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , شعر عاشقانه کوتاه


به کویر دل من وسعت باران بودی
و مسیحای دل انگیز بهاران بودی


〰❤️➖➖➖➖➖➖➖➖➖❤️〰

شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر کوتاه عاشقانه , شعر عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , شعر عاشقانه کوتاه

عکس نوشته های عاشقانه تنهای عالم

تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی
اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی


〰❤️➖➖➖➖➖➖➖➖➖❤️〰

شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر کوتاه عاشقانه , شعر عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , شعر عاشقانه کوتاه

عکس نوشته های عاشقانه تنهای عالم

یـادداشت هایم را ورق میــزنم،
یـک خنـده از ســال گـذشته جامانده!
چند شکوفه ی بهار نارنــج،

و نداشــــتـــنِ تــو ….


〰❤️➖➖  متن عاشقانه ➖➖❤️〰

شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر کوتاه عاشقانه , شعر عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , شعر عاشقانه کوتاه


با پنجه کاه از کوه می سازم
دل داده ام بر هرچه بادا باد

شیرین سران را دوست تر دارند
فریاد از این فرهاد کش … فریاد!


〰❤️➖➖➖➖➖➖➖➖➖❤️〰

شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر کوتاه عاشقانه , شعر عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , شعر عاشقانه کوتاه


از هر که می پرسم،
کمی با طعنه می گوید:

بی خود دلت را خوش نکن،
دیگر نمی آید…!


〰❤️ شعر عاشقانه ❤️〰

 

شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر کوتاه عاشقانه , شعر عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , شعر عاشقانه کوتاه


ما راز غمت به کس نگوییم اگر
بوى جگر سوخته رسوا نکند …

تقدیم به ساحت دوست …


〰❤️➖➖➖➖➖➖➖➖➖❤️〰

شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر کوتاه عاشقانه , شعر عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , شعر عاشقانه کوتاه


خس، به صدسال توفان ننالد
گل، ز یک تند باد است بیمار.


〰❤️➖➖➖➖➖➖➖➖➖❤️〰

شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر کوتاه عاشقانه , شعر عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , شعر عاشقانه کوتاه


تو حیف هستی و جای تو بهتر از اینجاست
که ظلم باشد اگر در حصار من باشی

جهان من همه اش رو به سوی ویرانی ست
مباد اینکه دمی بر مدار من باشی


〰❤️➖➖➖➖➖➖➖➖➖❤️〰

شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر کوتاه عاشقانه , شعر عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , شعر عاشقانه کوتاه


باز هم دعوت به طوفان کن مرا
اما بدان…

من دلم دریاست
دریا را , به دریا می بری…!


〰❤️ شعر عاشقانه کوتاه ❤️〰


شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر کوتاه عاشقانه , شعر عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , شعر عاشقانه کوتاه


– داره بارون میاد
+ می‌خواى برسونمت؟
– ماشین دارى؟
+ نه
– چتر داری؟
+ نه
– پس چی داری؟
+ دوستت دارم .. !


〰❤️➖➖➖➖➖➖➖➖➖❤️〰

شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر کوتاه عاشقانه , شعر عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , شعر عاشقانه کوتاه

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
گروه مدیریت رسانه دنیای پست با هدف نشر محتوی مفید و مورد نیاز جامعه ایرانی وارد عرصه وب گردیده است... امیدواریم مارو در این راه یاری کنید.
اطلاعات کاربری