loading...
دنیای پست
اقا بزرگ بازدید : 33 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

 

 استاتوس و پیامک از یاد رفتن و فراموشی

 

http://up.ncee2013.ir/view/1476841/sa.jpg

 

دارم هر روز تمرین می کنم

روزی هزار بار می نویسم

من می تونم

پس فراموشت می کنم

بی خبر از اینکه

دوباره دارم تو رو تکرار می کنم

تو خودم

 

 

 

 

یادم می آید گفته بودی

ساده و کوتاه نویسی را دوست داری

تقدیم به تو …

ساده و کوتاه …

دیگر تصمیم خود را گرفته ام

فراموشت می کنم

 

 

 

 

 

 

یک حفره شده ای

همین حوالی ِ دلم

از بس که جایت خالیست

– یک حفره که انگار

اندازهء هیچ کسی هم نیست –

توی این جای خالیت هی دست و پا می زنم

هی می نشینم٬ هی بلند می شوم

این پا آن پا می کنم

شاید بزرگ تر که بشوم حفره را پر کنم

شاید بزرگ بشوم

یادم بروی؛

.

.

.

 

 

آن روز را فراموش نمی کنم

شبـــــــیه مه شده بـــــــــودی

نه میــــــــشد در آغوشت گرفــــــت

و نه آنســـــــــــوی تو را دیـــــــد

تنـــــــــــــها میشد در تـــــو گم شد

که شـــــــدم

تمام خودم را وقت رفتن کنارت جا گذاشتم

 

 

 

 

 

 

تو را

به تمامی فراموش کرده‌ام

مگر، چشم‌هایت را

که تمامِ تو بود!

 

 

 

 

 

 

فراموشی گرفته است خانه،

انگار از تمام دیوارها

نقشِ یاد تو را جویده‌اند موریانه‌ها

 

 

 

 

 

 

فراموش‌خانه‌ای بیش نیست جهان.

از آستانه که می‌گذری

بسته می‌شود پشتِ سرت

دری که به خوش‌آمد

چارتاقِ لب‌خند بود.

 

 

 

 

 

 

 

روزی هزار مرتبه آرزو می کنم

ای کاش زودتر آلزایمر بگیرم

شاید این مدلی فراموشت کنم .

 

 

 

 

 

 

چیزی ازعشق های ناب می دونی؟

بدون بوسه

و هیچ چیز اضافه دیگه ای

خیلی ناب و خالص

به همین خاطره که خیلی بزرگن

احساسات بیان نشده هیچ وقت فراموش نمی شن . . .

 

 

 

 

 

 

یک مرد برای عاشق شدن

به یک لحظه نیاز دارد

برای فراموش کردن

به یک عمر

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
گروه مدیریت رسانه دنیای پست با هدف نشر محتوی مفید و مورد نیاز جامعه ایرانی وارد عرصه وب گردیده است... امیدواریم مارو در این راه یاری کنید.
اطلاعات کاربری